Διαγωνισμός – εξπρές για ενημέρωση εκλογέων!
Ένας εξαιρετικά περίεργος διαγωνισμός – εξπρές που εξήγγειλε το υπουργείο εσωτερικών, αναζωπυρώνει φήμες για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες.
Πρόκειται για διαγωνισμό ύψους τριών εκ. ευρώ για «εκστρατεία ενημέρωσης εκλογέων εκτός Ελλάδας»!
Επίσης όπως αναφέρεται, σε δύο specs προχωρά το Υπουργείο Εσωτερικών για την ανάθεση υπηρεσιών υλοποίησης της Εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα ύσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας. Ο ένας διαψωνιομός αφορά στον επικοινωνιακό οχεδιαομό και την παραγωγή επικοινωνιακού και εντύπου υλικού της εκστρατείας, έχει προϋποΛογιομό 300.000 ευρώ συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ και προθεσμια υποβολής προσφορών mv Παρασκευή 18/12/2020. Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά οε δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης της εκστρατείας, έχει προϋπολονισμό 2.700.000 ευρώ συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ και προθεσμία υποβολής προσφορών τη Δειπέρα 21/12/2020!
Σύμφωνα επίσης με έγγραφο που αναρτήθηκε στην Διαύγεια με την υπογραφή του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό Στέλιου Πέτσα εγκρίθηκε επικοινωνιακό πρόγραμμα προβολής του Υπουργείου Εσωτερικών ύψους 3 εκατ. ευρώ μέχρι τέλος του έτους . Αντικείμενο του; Η ενημέρωση των Ελλήνων πολιτών εντός και εκτός συνόρων για τις δυνατότητες άσκησης του εκλογικού του δικαιώματος στον τόπο κατοικίας τους!
Συγκεκριμένα το έγγραφο αναφέρει πως εγκρίνεται «το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά: α) στον επικοινωνιακό σχεδιασμό-παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας και β) στις δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας, για το υπόλοιπο του έτους 2020, συνολικού ποσού ύψους τριών εκατομμυρίων ευρώ (3.000.000,00€)».
Βέβαια, εντύπωση προκαλεί η χρονική συγκυρία που το Υπουργείο Εσωτερικών και η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης αποφασίζουν να «τρέξουν» ένα πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής σημαντικής αξίας. Εν μέσω lockdown, πανδημίας του Covid-19 και σημαντικών πιέσεων για την ελληνική οικονομία εγκρίνεται εκστρατεία ενημέρωσης ύψους 3 εκατ. ευρώ που έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με τα νέα δεδομένα που υπάρχουν για την δυνατότητα των απόδημων Ελλήνων να συμμετάσχουν στις εκλογές; Η οποία εκστρατεία, μάλιστα, προγραμματίζεται να τρέξει μέσα στον ένα μήνα που απομένει μέχρι το τέλος του 2020;
Γιατί τέτοιος διαγωνισμός που σχετίζεται άμεσα με εκλογές; Και γιατί τέτοια βιασύνη για την υλοποίηση του?
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.